Esame patikimi Jūsų partneriai nuo 2001!

                    Reklaminis skydelis

...išsirink kelionę 'pagal pomėgius '

ir 'pagal kišenę'...

 

Naujieji Metai


 

KELIONIŲ ORGANIZATORIŲ INFORMACIJA

Bendra informacija

INFORMACIJA KELIAUTOJAMS

Turizmo agentūra VISIT LITHUANIA parduoda keliones patikimų kelionių organizatorių ir laikosi taisyklių nustatytų šių kelionių organizatorių.

Pateikiame informaciją keliautojams, kur kelionių organizatorius įvardintas kaip Agentūra.

Informacija apie viešbučius
Viešbučių kategorijų klasifikacija, pateikta Agentūros kataloguose, atitinka oficialią viešbučio kategoriją. Ji priklauso nuo kambarių dydžio bei jų įrangos, aptarnavimo lygio bei teikiamų paslaugų kiekio, viešbučio vietos.
Viešbučiai Agentūros kataloge aprašyti gana išsamiai ir tiksliai, tačiau naujausi pasikeitimai, atsiradę po katalogo išleidimo, gali ir neatsispindėti viešbučių aprašymuose. Agentūra neprisiima atsakomybės dėl tokių neesminių netikslumų.
Mūsų kataloge yra informacija apie viešbutyje teikiamas paslaugas ir siūlomas pramogas. Kataloge ne visada įmanoma išvardinti visas paslaugas, už kurias reikia papildomai mokėti. Pvz., dažniausiai asmeniniai seifai, esantys kambaryje ar registratūroje, yra nuomojami už papildomą mokestį. Panašiai būna su šaldytuvais ir mini barais. Už gėrimus, išgertus iš kambario mini baro, reikės sumokėti pagal viešbučio administracijos pateiktą sąskaitą prieš išvykstant.
Kai kuriuose viešbučiuose yra draudžiama laikyti maistą mini bare ar kambaryje.
Kondicionierius, esantis kambaryje taip pat gali būti nuomojamas už papildomą mokestį. Apie tai informuojama kataloge. Daugelyje viešbučių reikia mokėti už kai kurias paslaugas, pvz., už naudojimąsi teniso aikštele, biliardu, sauna, jacuzzi, už gimnastikos centro lankymą ir kt.
Viešbučiuose gali būti dviviečiai, vienviečiai kambariai, apartamentai, studijos ir kt.
Apartamentas - du viešbučio kambariai, tai yra svetainė ir miegamasis su vonia/tualetu.
Studija - vienas kambarys su virtuvėle.
Apgyvendinimas
Paprastai viešbučiuose nebūna triviečių ar keturviečių kambarių. Užsakius vietą trečiajam ar ketvirtajam asmeniui, dviviečiame kambaryje pastatoma papildoma lova, sofa arba sulankstomas fotelis - lova. Už papildomą mokestį galima išsinuomoti lovelę kūdikiui.
Viešbučio para
Atvykimo dieną viešbučio paros pradžia yra 16 valanda, išvykimo dieną viešbučio paros pabaiga 12 valanda. Paskutinę kelionės dieną iš viešbučio kambario su bagažu reikia išsikelti iki 12 val. Ši taisyklė galioja ir tada, kai išskridimo laikas yra naktį. Išsikėlus iš kambario, bagažą galima padėti viešbučio bagažo saugojimo kameroje arba tam skirtame kambaryje. Esant galimybei, viešbučio administracija gali svečius apgyvendinti anksčiau arba pratęsti išsikėlimo iš kambario laiką.
Maitinimas viešbučiuose
Kainyne pateikiami šie maitinimo variantai: be maitinimo arba su maitinimu 1, 2 arba 3 kartus per dieną. Maitinimo tipas nurodytas viešbučio aprašyme. Jeigu maitinimo tipas - „švediškas stalas”, tai reiškia, kad suvalgyto maisto kiekis yra neribojamas. Kartais gali tekti pasirinkti vieną pagrindinį patiekalą iš kelių pasiūlytų. Kontinentinių pusryčių meniu sudaro: kava ar arbata, sultys, džemas, sviestas ir bandelė. Gėrimai pietų ir vakarienės metu į maitinimo kainą neįskaičiuoti. Jeigu viešbutis yra „all inclusive” (viskas apmokėta) tipo, tai maitinimas yra ne mažiau kaip tris kartus per dieną, o vietinės gamybos gaivieji ir alkoholiniai gėrimai jau yra įskaičiuoti į kainą.
Kambarių tvarkymas
Tvarkant kambarius yra iššluojamos ir išplaunamos grindys, išsiurbiamos kiliminės dangos, sutvarkoma vonia ir tualetas, išnešamos šiukšlės ir paklojamos lovos. Aukštesnės kategorijos viešbučiuose kambariai yra tvarkomi kiekvieną dieną, o žemesnės kategorijos - 1-2 kartus per savaitę.
Patalynė ir rankšluosčiai keičiami 1-2 kartus per savaitę. Jeigu klientas naudojasi virtuve, tai jos švara turi pasirūpinti pats.
Kondicionavimas
Viešbučių kondicionieriai gali būti dviejų tipų: centriniai ir vietiniai. Centriniai kondicionieriai yra valdomi iš viešbučio pulto. Jie veikia arba ištisą parą, arba įjungiami nustatytu laiku kelioms valandoms per dieną ar naktį. Perspėjame, kad turistams, nepratusiems prie karšto klimato, tokia vėdinimo sistema ne visada gali būti pakankama. Vietiniai kondicionieriai yra įjungiami ir reguliuojami kambaryje individualiai. Karštomis dienomis oro kondicionierius net keliolika laipsnių gali sumažinti kambario temperatūrą.
Vanduo
Kai kuriose šalyse nerekomenduojama gerti vandens iš čiaupo. Bakterijomis užterštas vanduo gali pakenkti sveikatai ir sukelti įvairias žarnyno ligas.
Elektros srovė
Pietų šalių viešbučiuose pasitaiko elektros srovės tiekimo sutrikimų. Ne visur vienoda elektros srovės įtampa (125 V arba 220 V), todėl visada atkreipkite dėmesį į instrukciją voniose. Kai kuriuose viešbučiuose elektros lizdai yra kitokios formos nei Lietuvoje. Todėl naudojantis savais elektros prietaisais, reikia turėti „tarpininką” . Daugelyje viešbučių tokį prietaisą galima išsinuomoti, tačiau patariame jį įsigyti prieš išvažiuojant.
Triukšmas
Kai kurie Agentūros siūlomi viešbučiai yra tose kurortų vietose, kur visą parą veikia restoranai, kavinės, diskotekos. Triukšmą kartais stiprina ir transporto eismas gatvėse. Viešbučio administracija prašo, kad jų svečiai elgtųsi tinkamai, bet kartais poilsiautojai mėgsta patriukšmauti. Viešbučio administracija atsako už ramybę viešbutyje, bet negali įtakoti triukšmo už viešbučio ribų. Pageidaujantiems ramybės, patariame iš anksto atidžiai išstudijuoti mūsų kataloge pateikiamus viešbučių aprašymus ir pagal juos išsirinkti viešbutį ramioje, toliau nuo triukšmingų pramogų esančioje vietoje.
Agentūros atstovai
Klientų poilsiu ir gerove poilsio vietoje rūpinasi Agentūros atstovai, kalbantys lietuvių, rusų, anglų ir (arba) vokiečių kalbomis. Su jais galima susitikti informacinių susitikimų Jūsų viešbutyje metu arba, esant reikalui, susisiekti mobiliu telefonu ištisą parą.
Ekskursijos ir pramogos
Agentūros atstovas suteiks informaciją apie tai, kur ir kaip galima praleisti laisvalaikį poilsio vietoje. Ekskursijų aprašymai ir kainos yra kataloge ir jo kainyne. Ekskursijos organizuojamos kiekvieną savaitę ir beveik kiekvieną dieną. Išsamią informaciją apie organizuojamas ekskursijas ir jų programas, tikslias kainas bei paslaugas, įskaičiuotas į kainą, kitas pramogas suteikia Agentūros atstovai atvykus į šalį.
Sveikata, skiepai
Vykdamas į kelionę, turistas privalo turėti sveikatos draudimą, garantuojantį būtinos medicininės pagalbos užsienyje ir papildomų išlaidų, susidariusių dėl draudiminio įvykio, apmokėjimą. Sveikatos draudimo užsienyje polisus galima įsigyti kelionių agentūrose arba draudimo bendrovių atstovybėse.
Prieš vykstant į egzotiškas šalis patariama pasikonsultuoti su gydytoju dėl profilaktinio skiepijimosi nuo užkrečiamųjų ligų. Skiepais rūpinasi ir už juos moka pats turistas.
Pasas
Į užsienį galima vykti tik turint galiojantį pasą. Pasas, kurio galiojimo terminas baigiasi kelionės metu, laikomas negaliojančiu. Daugelis valstybių reikalauja, kad turisto pasas galiotų ne trumpiau kaip 6 mėnesius, skaičiuojant nuo kelionės pabaigos dienos (gali būti reikalaujama ir 12 mėnesių galiojančio paso). Patariama tai išsiaiškinti prieš išvykstant ir esant reikalui pasikeisti pasą ir prasitęsti paso galiojimo laiką. Tikslesnę informaciją apie tai gali suteikti pasų tvarkymo tarnybos.
Vizos
Lietuvos piliečiams Egipto ir Turkijos vizos išduodamos vietos oro uoste. Vykstant į Šengeno šalis galioja bevizio įvažiavimo režimas. Ne Lietuvos piliečiai, vykdami į kai kurias šalis, turi įsigyti vizas. Jeigu Lietuvoje gyvenantys asmenys kitos šalies vizos Lietuvoje įsigyti negali, jie turi kreiptis į artimiausią reikiamos šalies ambasadą.
Agentūra neatsako už tai, kad neįsigijęs vizos turistas neišvyksta į kelionę, taip pat už pasienio bei migracijos tarnybų priimtus sprendimus turisto atžvilgiu.
Vaikų išvykimo į užsienio valstybes tvarka Lietuvoje
Už vykstančių į užsienio valstybes vaikų iki 18-kos metų sveikatą, gyvybę, teisių ir teisėtų interesų gynimą atsako tėvai, globėjai arba vaiką lydėti įgalioti asmenys. Jeigu vaikas vyksta su abiem tėvais, jis privalo turėti galiojantį pasą. Jei vaikas vyksta su vienu iš tėvų, turi būti pateiktas antrojo iš tėvų sutikimas, kad vaikas išvyktų. Sutikime būtina nurodyti, kuriam laikui ir į kokią valstybę vaikas vyksta, o sutinkančiojo parašas turi būti patvirtintas notaro. Jeigu vaikas gyvena su vienu iš tėvų, tuomet turi būti šį faktą liudijantis dokumentas (mirties liudijimas, ištuokos liudijimas, teismo sprendimas ar kt.). Jei vienas iš tėvų miręs, pateikiamas notaro patvirtintas mirties liudijimo nuorašas. Jeigu antrojo iš tėvų sutikimo gauti nėra galimybės, pateikiamas rajono (miesto) vaikų teisių apsaugos tarnybos sutikimo raštas. Dokumentai pateikiami Lietuvos pasienio tarnybai prieš išvykimą. Šie reikalavimai netaikomi asmenims, iki 18 metų sudariusiems santuoką.
Minimali kaina suaugusiam
Jeigu trys žmonės nusprendžia apsigyventi dviviečiame viešbučio kambaryje, kuriame galima pastatyti papildomą lovą, trečiajam asmeniui taikoma nuolaida.
Vienas turistas
Turistas, keliaujantis vienas, moka vienviečio kambario kainą, nurodytą kainyne. Asmuo, keliaujantis su vaiku, kai kuriuose viešbučiuose gali užsisakyti vienvietį kambarį. Tokiu atveju vaikui kambaryje pristatoma lova ir suteikiama nuolaida.
Nuolaidos vaikams
Dauguma aviakompanijų taiko vienodas taisykles ir nuolaidas vaikams. Užsakydami kelionę, privalote pateikti ne tik vaiko pavardę, bet ir tikslią gimimo datą. Jeigu kūdikiui kelionėje sukanka 2 metai, aviakompanija jį laiko 2 metų vaiku. Kūdikiui iki 2 metų vieta lėktuve ir nustatytas nemokamas registruojamo bagažo svoris nepriklauso. Vaikui nuo 2 metų amžiaus, kaip ir suaugusiam, priklauso vieta ir nemokamai registruojamo bagažo norma.
Vaikui, keliaujančiam kartu su dviem suaugusiais, mokančiais kelionės kainą pagal kainyną, taikoma kaina su nuolaida, nurodyta kainyne priklausomai nuo vaiko amžiaus. Jeigu nurodytas vaiko amžius nuo (amžius), tai reiškia, kad nuolaida taikoma nuo nurodyto amžiaus įskaitytinai. Jeigu nurodytas vaiko amžius iki (amžius), tai reiškia, kad nuolaida taikoma, jeigu iki kelionės pabaigos vaikui nėra sukakęs nurodytas amžius.
Šeimai, keliaujančiai su vienu vaiku, nuolaida vaikui taikoma tada, kai šeima pasirenka gyventi dviviečiame kambaryje su trečia pristatoma lova. Vaiko amžius, iki kurio taikoma nuolaida, nurodomas kainyne.
Bagažas
Nuo 2 metų amžiaus kiekvienam keleiviui nemokamai leidžiama vežtis 20 kg registruoto bagažo ir 5 kg rankinio bagažo.
Papildomai yra mokama už kiekvieną viršsvorio kilogramą. Mokesčio dydis priklauso nuo aviakompanijos taisyklių ir skrydžio trukmės. Į bagažą negalima dėti lengvai dūžtančių bei labai vertingų daiktų. Apie pavojingų daiktų (žirklių, peilių, ginklų ar kt.) pervežimą registruotame, ypač rankiniame bagaže, būtina informuoti aviacinio saugumo tarnybos pareigūnus.
Jeigu kelionės metu bagažas dingsta arba yra sugadinamas, atskridus reikia nedelsiant apie tai pranešti Agentūros atstovui ir kreiptis į oro uosto bagažo tvarkymo tarnybą. Kadangi už bagažo pervežimą atsakinga aviakompanija, Agentūra tokiais atvejais už nuostolius neatsako.
Registracija oro uoste
Jeigu nėra nurodyta kitaip, oro uoste Jūs turite būti ne vėliau kaip prieš 2 valandas iki lėktuvo reiso. Užregistravus bagažą, yra išduodamas įsodinimo į lėktuvą kuponas. Po to reikia praeiti pasienio kontrolę, kur patikrinami dokumentai, bei aviacinio saugumo tarnybą. Čia gali būti tikrinamas Jūsų rankinis bagažas. Agentūra neatsako, jeigu klientas pavėluoja arba dėl savo kaltės neatvyksta į oro uostą. Tiksli informacija apie lėktuvų reisų tvarkaraštį suteikiama oro uoste arba kelionių agentūroje.
Vėlavimas
Nors kiekvienas oro transporto vežėjas yra suinteresuotas laikytis tvarkaraščio, pasitaiko vėlavimą. Agentūra neprisiima atsakomybės už suplanuoto skrydžio tvarkaraščio arba lėktuvo tipo pakeitimą, kuris įvyksta ne dėl Agentūros kaltės.
Jeigu vėluojama ne dėl Agentūros kaltės, Agentūra neįsipareigoja apmokėti papildomų turisto išlaidų, susijusių su vėlavimo padariniais: pvz., už taksi iš oro uosto į namus, pokalbius telefonu, už nakvynę viešbutyje ir kt.
Aviakompanijų atsakomybė
Keleivių pervežimo oro transportu sąlygas apibrėžia 1929-ųjų metų Varšuvos konvencija, atitinkami valstybiniai įstatymai, jų priedai ir papildymai bei kiti teisiniai aktai.
Pavyzdžiui, jeigu dingsta bagažas arba jis yra sugadinamas, pareiškimą dėl įvykio keleivis privalo pateikti raštu atitinkamos aviakompanijos biure. Pareiškimą pateikti būtina ne vėliau kaip per 7 dienas po to, kai dingo bagažas arba buvo atsiimti sugadinti daiktai.
Už viską, kas su keleiviu gali nutikti skrydžio metu, t.y. praėjus pasienio kontrolę ir iki nusileidimo oro uoste, atsako aviakompanija. Už lėktuvo vėlavimą, reiso panaikinimą arba tvarkaraščio pakeitimus atsako aviakompanija. Tokius atvejus reglamentuoja vidinės aviakompanijų taisyklės ir tarptautinės nuostatos, kuriomis keleivis gali grįsti savo reikalavimus. Be to, kiekvienos aviakompanijos biure galima gauti galiojančios Varšuvos konvencijos tekstą. Aviakompanija gali keisti lėktuvo tipą, nepranešusi apie tai klientams.
Pabrėžiama, kad klientas negali reikalauti iš Agentūros kompensacijos už patirtus nuostolius dėl lėktuvo vėlavimo, atšaukto arba pakeisto reiso.
Išskridimo laikas
Vėliausiai dieną prieš išskrendant, pasitikslinkite lėktuvo išskridimo laiką. Šią informaciją suteiks Agentūros atstovas. Tikslų išskridimo laiką taip pat galite rasti specialioje viešbučio informacinėje lentoje ar informaciniame segtuve.
Visada pasitikslinkite užsakomųjų lėktuvų reisų išskridimo laikus. Net kataloge ir jo kainyne nurodyti laikai gali išimtinais atvejais dėl įvairių priežasčių šiek tiek keistis.
Nuvežimas iš oro uosto į viešbutį ir atgal
Agentūra organizuoja turistų nuvežimą iš oro uosto į viešbutį atvykimo dieną ir iš viešbučio į oro uostą išvykimo dieną.
Turistai vežami autobusu (kartais taksi), dažniausiai lydint Agentūros atstovui. Vėliausiai dieną prieš išskrendant, pasitikslinkite išvykimo iš viešbučio laiką.
Pretenzijos
Jeigu Jūs manote, kad kelionės sutartyje nurodytos paslaugos yra nesuteikiamos arba suteikiamos netinkamai, pretenzijos turi būti pareiškiamos Agentūros atstovui kelionės metu, nes vietoje galima greičiausiai išspręsti ir pašalinti iškilusius nesklandumus. Jeigu pretenzijos pareiškiamos kelionei pasibaigus, problemai išspręsti laiko jau nebebus. Turistas, nepareiškęs pretenzijų kelionės metu, praranda galimybę reikalauti kompensacijos. Jeigu kelionės metu nesklandumai neišsprendžiami, pretenzijas Agentūrai galima pareikšti raštu per 10 dienų nuo kelionės pabaigos. Svarstomi yra tik Agentūros atstovo patvirtinti pareiškimai, pateikti kartu su kelialapio ir kelionės sutarties kopija. Pareiškimus prašome siųsti adresu:

Turizmo agentūra VISIT LITHUANIA
L.Stuokos-Gucevičiaus 1
LT - 01122, Vilnius

Agentūra neprisiima atsakomybės dėl force majeure aplinkybių, kurių pasekmių kelionės metu nebuvo galima išvengti. Pretenzijos nepriimamos dėl paslaugų, kurios neįtrauktos į konkrečios kelionės aprašymą Agentūros kataloge ir kainyne.
Agentūra gali apgyvendinti turistus kitame tos pačios arba aukštesnės kategorijos viešbutyje, jeigu anksčiau užsakytame viešbutyje apgyvendinti nebuvo galimybės. Tokiu atveju turistas negali reikalauti kompensacijos.
Agentūra nekompensuoja turistams nuostolių, jeigu transporto kompanija arba viešbutis susidariusią situaciją laiko normalia, o skundą - nepagrįstu.
Pinigais, asmeniniais ir brangiais daiktais klientas rūpinasi pats. Agentūra neatsako už dingusius daiktus, pvz. iš viešbučio seifo ir pan.
Ginčai sprendžiami derybų keliu, o nepavykus susitarti - Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka.
Jeigu, kilus teisminiam ginčui, prieš paskelbiant teismo nuosprendį turistas apie skundą ar konfliktą praneša žiniasklaidai, o teismo sprendimas įrodys, kad turisto pretenzijos visiškai arba dalinai neteisingos, Agentūra gali pareikalauti iš turisto piniginės nuostolių kompensacijos.
Apie pamirštus kelionėje daiktus prašome skubiai pranešti iš karto po kelionės.
Agentūra gali pareikalauti apmokėti telefono, fakso ar kitų paslaugų išlaidas, susijusias su daiktų ieškojimu, nepriklausomai nuo to, ar pavyko surasti dingusius daiktus.
Turistas negali reikalauti moralinės žalos atlyginimo. Bet kokia kompensacija gali būti išmokama tik tada, kai nuostoliai yra patvirtinti dokumentais.




 itrauk musu puslapi i savo favoritus ateik dar kartą... Powered by  MyPagerank.Net © 2001-2014, Autorinės teisės|Atsakomybės ribojimas|Turizmo agentūra Visit Lithuania,
L.Stuokos-Gucevičiaus 1, Vilnius, 01122, Lietuva,  telefonas: +370 5 2625 240, 2625 243 faksas: +370 5 2625 242 info@VisitLithuania.net
Įm.kodas 211739980, PVM kodas LT117399811 S - ta Nr. LT 297180300020467912, Registro tvarkytojas: VĮ Registrų centras, Licenzijos Nr.010698, IATA 68-3 2074 4
Paskutinė minutė | Egzotiškos šalys | Tolimi kraštai | Pažintinės kelionės | Poilsinės kelionės | Aviabilietai | Keltų bilietai
| Traukiniai Europoje | Kelionės lėktuvu | Kelionės autobusu | Verslo kelionės | Savaitgaliai Europos sostinėse
| Novaturo kelionių katalogai internete | Draudimas | Geriausia dovana - dovanų kuponas kelionei | Kelionės po Jungtines Valstijas
| Vestuvės užsienyje | Povestuvinės kelionės | Kelionių nuolaidos | Romantinės kelionės | Kruizai | Kalnų žygiai
| Kelionės į koncertus | Nardymas | Kelionių agentūra